Benim de geçen hafta kontrolüm vardı . Oğluşum 10 gün önden gidiyor . Şeker yüklemesi yapıldı fakat şükür şeker çıkmadı . Önce ki iki hamileligimde bilinçsiz beslendim . Onlar haftası ile uyumlu gitti . Biri 3.300 diğeri 3 kilo doğdu. Sağlıklı olması açısından şuan daha bilinçliyim elbette canimin istediğini de yiyorum fakat zararlı ve faydasız şeyler yemektense daha sağlıklı yiyeceklerle besleniyorum . Ve bana suyu da fazla dedi inşallah bı sorun olmaz