Bende yarın gidicem doktora faktör 7 doğumdan önce iğnesi var onu yapıyorlar bildiğim kadrıyla muhtemelen üniversite hastanesinde doğum yapıcam normalde bu zamana kadar özel doktora gittim sadece doğum için oraya gidicem ilk hamileliğim bilmiyorum henüz ne olacak :)