Ceren26 Kızlar ben 13+5 günlükken gittim doktora ama cinsiyet söylemedi. İlk oğlumda 13 haftalıkken öğrenmiştim. Acaba bu kız olabilir mi ? Sizler kaç haftalık öğrendiniz☺️
Mrs_Sonmez Ceren26 ben 18.haftada kız oldugunu ögrendim 😊 erkek oldugunda genelde erken gösterir derler 11.haftada erkek oldugunu ögrenen arkadaşlarım var
Mltm88 Ceren26 11+4 gibi tahminde bulundu erkek diye sonra erkek çıktı😍 Erkekler daha çabuk belli ediyor sanırım
Serappp14 Ceren26 12+4 de erkek oldugunu ogrendım gecen hafta acıldekı doktor kız demıstı 15 haftada gosterırdı aslında bıraz uyarsaydınız bebişi😅
Ceren26 Serappp14 Ayaklarını üst üste koymuş bana da kız gibi geldi ama öyle istiyorum diye sanırım 😊