Princessmom Devlet hastanesinde beta 2 katına artyor gözkyor. Özelde verdgm kan sonucuna göre düzensiz artş var. Neye inanacgmı şaşrdm
Sakinem212 Princessmom tekrar kan verin kan değerin düşük hala sağlık ocağına git ben hep orda verdim umarım yükselmiştir.
Princessmom Glbnpk 26 mayıs 36 çıktı özelde. 28 mayısda devlete gittim sonuç 75 çıktı. Aynı gün özelde kan verdm 65 çıkmış
Princessmom sumeyraballl evet devlette 75 özelde 65 çıkmış. Özele göre artş yetersz sağlıksız gebelik. Devletteki sonuca göre tam 2 katı olmus gayet iyi
Glbnpk Princessmom aynı kurumda verdiğinizi baz almak daha güvenilir olur gibime geldi. Farklı cihazlarda ufak oynamalar olabilir çünkü.
sumeyraballl Princessmom ilk defa böyle birşeye denk geldim saçmalık ötesi ikisinde nasıl farklı çıkar bende ilk devlete gittim sonra özele böyle birşey yaşamdm
Sterre Böyle durumlarda aynı laboratuvar sonuçlarını baz alıyorlar. Yani sizin özeldeki iki sonucunuzu geçerli bulacaklar. Çünkü laboratuvara göre değişiyor değerler.
Princessmom Sterre Devlette tekrar verdm sonucları beklyorum. Çünkü özelde çkmayıpda bu hastane labaratuvar da çıkan birkaç tandgm olfu
Sterre Princessmom Hakkınızda hayırlısı olsun bence iki gün sonra devlette bir daha verin. Daha sağlıklı sonuç olur.