Pelinbyrktrlr işte ben de böyle düşünüyorum kendimce, bi şu kremleri de deneyeyim ona göre geçmiyor diye tekrar görüşeyim doktorla, şimdi o ne derse mecbur onu yapıyorum 😬 İnşallah mantar yoktur tabi bilmiyorum ama canım yanıyor bi an önce kurtulmak istiyorum. İçte kaşıntı var mıydı senin ? Bende hiç yok dışta var, kaşıyıp da kabartmışım gibi pütür pütür olmuş 🤷🏻♀️ Canımı acıtıyor