Papatya-34 Yeni_anne1 kocaeli belediyesi hamilelere veriyor son 3 ay ve doğumdan sonra 3 ay bir kart veriyor onun içine para yatırıyorlar geçen sene her aya 20 tl vermişler belli yerler var ordan gidip istediğini alıyorsun
Papatya-34 Aysunduruu yok bildiğim kadar ile mesaj gelince ben gebzedeyim tarif etti ordan alınacakmış sağlık ocağı sadece giriş yapıyormul
Papatya-34 Papatya-34 Anneyizbiz kocaeli belediyesi hamilelere veriyor son 3 ay ve doğumdan sonra 3 ay bir kart veriyor onun içine para yatırıyorlar geçen sene her aya 20 tl vermişler belli yerler var ordan gidip istediğini alıyorsun
Papatya-34 Aysunduruu önce sağlık ocağı giriş yapıcak 7 ay olunca telefona mesaj gelicek gelen mesaj ile gidip alıcaksınız kartınızı
Portakalgeliyor Papatya-34 Merhaba bugün sağlık ocağına gittim simdi geldim 41 kart için kayıt açtı 1-2 hafta içinde mesaj gelir demişti ama şimdi geldi mesajım gidip teslim almam gerekiyormuş her sağlık ocağına gittiğimdede güncellenicekmiş 🙏🏻