Aysekilic Coledan vitamin damla vardi içer içmez kusuyordum bende bıraktım kullanmıyorum Acaba bir sorun olurmu
Taze_gebe Aysekilic yanlış anlamayın ama buraya dğeil de doktorunuza sormanız gerekmez mi bu öneri ile olacak bir konu değil başkaları ben de kullanmadım dedikçe aa tamam doğru yapıyorum dememelisiniz lütfen yanlış anlamayın💘
Cennet-polat Aysekilic valla bende öyle onu içerken okdr çok zorlanıyordum ki kaç defa sofrada çıkardım lavoboya yetişemeden ama şöyle dene birde meyve suyunun içine 3damla köy ozmn tadı gelmiyor belki kullanirsin öyle aşırı miden bulaniyosa sonra kullanmayı yine dene
Ladyy Bende farklı birşey kullanıyorum d vitamini aşırı mide yanması ve kusma hissi yarattığı için içmiyorum bende henüz dr gitmedim o yüzden bilmiyorum :( 2 günde bir 4 günde bir damla şeklinde ekmeğe damlatıyorum..
Ladyy Yorumlarda okuyorum ama 25 haftalık bebeklerde vitamin eksikliğinden dolayıda kg geriliği oluyormuş yede okudum 😔😞
1hmsranne D vitamini ihmal etmeyin derim sizin ve bebeğin kemik gelisimi ve sağlığı açısından önemli. Coledan içemediyseniz başka marka deneyebilirsiniz
Cennet-polat Aysekilic benim doktorum icebilirsin dedi icebiliyorsan limonlu suda falnda icebilirsin dedi ekmekle flan damlatın diyor ama yok yani ben çok kötü oluyorum 28haftalik olcaz hala aynı çok etkili bı ilacmis zaten coledan D3