Merhabalar 22 haftalikken plesanta previa teşhisi detayli ultrasonda konuldu. Kendi kadin dogumcum normal birşeymiş gibi davrandi hep aslında yanlışmış. 30 haftada kontrol de plesanta yukarı çikti ve kanama olmaz dedi ve 3 gün sonra kanamam oldu. ( bunu yazma nedenim doktor secimini cok iyi yapın baştan savma davrandığı benim doktorum ) kanama olunca basından savdi devlet hastanesine git diye. Devlet hastanesinde 12 günlük yatisim yapıldı takip edildi. Gelen herkes çok kötü konuştu ama korkmayin doktorlar her zaman en kötüsünü söylüyor. Birgece kanama ile doğuma girdim. Kan takviyesi yapilmadi. 33 haftalık doğum yaptim. Bebegim kuvoze girdi. Ve cıktı cok şükür yanimda saglikliyiz. Ben burda plesanta previa doğum hikayeleri araştırdım hep belki sizlere yardimci olabilirim. Doktorların en kötüsünü anlatiyor görevleri herşey geçiyor. 28 günlük olduk bile. Sorulariniz var isr yanitlayabilirim.
Plesanta previalara önerim 28 haftadan sonra hastane çantalarını hazir etmeleri.