HilalBilgin sadece özeller yapıyor devlet hastanesi sancı olmadıgı halde suni sancı verip öyle doğurtmaya çalışıyor olmayınca sezeryana alıyorlar ama mutlaka o ayni sancıyı sana devlet hastanesi tattırıyor sırf o korkuma gidip özelde yapmıştım doğumumu