ZumrutHanim evet hala böyle biz özel sağlık sigortamiz geçtiği için evimize yakın olduğu için son 2 senedir ordayız kardiyoloji gastroenteroloji nöroloji dahiliye acil fizik tedavi bütün bölümlerine gittik hemen hemen iyi doktorlar var tabi ama hep hastane için çalışıyorlar sürekli ekstra tetkik ve para tuzağı.Bekledikleri kadar hasta karşılamadiklari için kota olduğunu duymustum.Normal doğum oranının da çok az olduğunu biliyorum.Orda görevli bir doktorun adını hatırlamıyorum ama Instagram hesabından videolarını izledim doğum videoları sadece sezeryan bu kadar tesadüf olamaz bence.