Zynp-246 18 haftalık gebeyim ve karnımın alt kısımlarında ağrı oluyor sizde de oluyor mu normal mi dayanilmayacak gibi değil ama rahatsiz ediyor
Glbnpk Zynp-246 Evet o haftalarda olduğunu hatırlıyorum. Sanırım karın büyümeye çalışıyor, geriliyor o sebepten.
Sdtcnts Zynp-246 benim var 10.hafta Progestan kullanıyorum kese dışımda kanama var ondanmış. Sizin bir sorun görünüyor mu ultrasonda?
Gulce5038 Zynp-246 istirahat edince geçiyo bende de oluyo 18-19 bu ıkı haftada daha bi dikkatimi çekiyo bu durum
Ez_gi08 Zynp-246 Benim de 18 haftalık alt kısma dogru agrılarım oluyor birde rahim de baskı bile hissediyorum nadir de olsa sanki oraya vuruyor gibi