Bu zamana kadar iki sezeryan geçirdim ikisini de devlette yaptım memnun kaldım ben şuan üçüncüye hamileyim yine devlete gidiyorum rasim konuşa yine onda sezeryan olacağım trombositlerim düşük olduğu için devletten başka bi yere güvenemiyorum bu hamileliğimde özele de gittim ama devlet bana daha güvenli geldi 24. Haftada develete başladım ve memnunum şuan 35 haftalığız perşembe günü randevum var