Arkadaşlar biliyorum bırakmak çok zor ben de içiyordum ama hamile olduğumu öğrenince son sigaram diye bir tane içtim gerçekten de son oldu. Geçen biri yazmıştı erken doğum olmuş ve çocuğun yemek borusu oluşmamış bu bizim başımıza da gelebilir ve o vicdan azabı atlatilamaz bir şey.