Yasoo96 25-26 haftamda 12 saatlik yol gittim ve geldim. Gelirken çok zorlanmadım ama giderken bozuk yola denk geldk. 15 dk falan. Doğurucam sandım 🤣 eşimde yavaşlamadı, bilemedik. Yol bittikten sonra kasıklarım çok ağrıdı. Sanırım bide kendimi sıktım. Son bi saat arkada yatarak gitmiştim 😄 gelirken tedbirli davrandık öyle bi sorun olmadı. Ben koltuğu yatırmıştm. Belime ve başımın altına da yastık koydum rahattım. Tabi 1.5-2 saatte bir durup yürüdüm biraz. Tek verebileceğim tavsiye engebeli yerlerde yavaş gidin 🙊