Irmakayla Kizlar başlamalımıyım boya badana esyalar temizlikler yoksa erken mi daha birde kum döküyorum erken dogumu tetikliyormus cok ağrılarm var
Morvy Irmakayla başlayın tabi ben 26+4 haftalığım bu hafta boyasını yaptık haziranın ortasında odası gelecek sonra yıka ütüle derken bir bakmışsınız 1 ay kalmış☺️
Ozge98 Irmakayla bencede başlayın ben işlerimin büyük çoğunluğunu bitirmeme rağmen günlerdir kalan tek tük işlerimi bile halledemiyorum 34.haftadayım aşırı bi halsizlik ve yorgunluk geldi son zamanlar zor oluyormuş
gulin-35 Irmakayla boya yapcaksan kesınlıkle basla ramazan bayramında yaptım bende 32 haftalıgım bana kalsa 35 den sonra yapıcaktım esım yapalım cıksın dedı ıyıkı dınlemısım onu cunku bu haftalarda gunluk ısı bıle zor yapıyorum
gulin-35 Irmakayla banada teklıf ettı herkes ısrarla kalabalık bı aıleyız ama ben ıstemedım pısman oldum 😀😀