Ayselismail Arkadaslar ufaktan dogum çantasını hazırlamaya başladım sezaryen olucak ama tam olarak neyi ne kadar birakmam gerekiyor 4 parca ust bıraktım yeterli olurmu acaba yakın zamanda devlete dogum yapan oldumu sezaryen
yagmurbalci Ayselismail hasta bezi aldın mı canım hastane çıkışı bebek bezi emzik flan kundaklık birde
Ayselismail yagmurbalci hastane çıkışıyla beraber 4 parça ust bıraktım emzik almıştım ama saolsun baktjm oglumun agzinda emiyor bnde almak istemedim alistirmak istemiyorum açıkçası kundak unutmuştum zaten hatırladığınız iyi oldu hasta bezinide almadim
yagmurbalci Ayselismail anladım canım almam gerekiyor birde gecelik bu kadar benim de bu ikinci sezeryan olacağım bilgim var bu konularda
Ayselismail yagmurbalci bnmde ikinci ilki 4 sene önceydi ve erken doğum olmustu 3 bucuk ay hastanede kalmisti onun icin cok deneyimli sayilmam
Rabiahm Gecelik takımı, çarşaf, yastık kılıfı, peçete, tuvalet kağıdı,terlik,şarj aleti,bebek için giysiler, kundak, bez, emzik vs kahve, bitter çikolata,su, kayısı hoşafı şimdilik aklıma gelenler
Ayselismail Bebege 4 parca üst bez islak mendil zeytin yagi gobek yagi bataniye biberon biraktim suan aklimda olan bunlar kendime 3parca pijama esarp ic camasir 3cer olacak sekilde terlik havlu kağıt islak mendil sut pombasi corap biraktim eksigim varmi acaba aklima gelmiyor suan için hasta bezi alicam bebek icinde pişik kremi alicam bide bu donem sezaryen ne kadar kalıyor hastanede