Aszey2012 Merhaba 15+2 günlük olduk 2-3 gündür elimi göbeğimde sağ kasığa doğru koyduğumda bir çarpıntı gibi kalp atması gibi bir şey hissediyorum ama elimi koymazsam bir şey hissetmiyorum acaba bebek mi değil midir ?
mommasBoys Aszey2012 o haftalarda dışarıdan elinle hissedemezsin canım damar atıyordur ancak içten çook derinlerden minik belli belirsiz kıpırdanmalar oluyorsa o bebek hareketidir 😇
zehhraa Ay bende aynısını hissediyorum bilgisi olan bilgilendirebilir mi biziiii🥰 Bu arada gebeliğimiz aynıymış 🥰
Aszey2012 Burcuckmk yani normal hissetmiş olmak için elimizi koymadan da bişeyler olması mı gerekiyor
Burcuckmk Aszey2012 ufak pıtırtılar kelebek uçuyormuş gibi olur böyle elini koyduğunda damar atimiyla bebeği ayirt.etmek zor
Aszey2012 zehhraa yok benimde şimdiye kadar göstermedi pozisyon uygun olmadı 16+2 de gidicem inşallah gösterir☺️