Esila70 geçmiş olsun canm çok berbat birşey basımdan geçti hevesin kursakta kalması kadar berbat birşey yok hiç birşeyi bu kadar çok istememiştim hayatımda ama artık anne olamoycamı hissediyorum inş sen en kısa sürede sağlıklı bi şekilde alırsın haberini