Anneler merhaba,ne yaparsam yapayım çare bulamadım ya en son dedim yazayım belki bi çare bulurum. Son aylarda ne içersem içeyim ne yersem yiyeyim sürekli genzime kaçıyor ve 6-7 saat boyunca öksürük gıcık beni mahvediyor. Sonra tam geçti diyorum yenisi kaçıyor. Asla konuşmuyorum bişeyler tüketirken ayakta yemiyorum filan yani daha nelere dikkat ediyorum ama olmuyor. Neden böyle yaşayan var mı çözüm bulan varmı? Fazla öksürmekten bebeğime bişey olcak diye korkar oldum