Tugcer12 valla benim bebeğimin beyninde ki sıvı ayrıntılı ultrason da belli oldu ilk başta 16 mm idi 1 ay ben rabdevu alamadim perinatoloji bölümünden geçen hafta zor kotek buldum geçen çarşamba günü muayene olduğumda 14 mm olduğunu söyledi doktor ayrıca bir kaç tanı daha koydu ayrıntılı da hiçbisey çıkmamıştı sadece sıvı biriktigi ortaya çıkmıştı diğer herseyi çok iyiydi şuanda bir çok ciddi şeyler var diyor doktorlar fetal emar girdim işte sonuç kağıtlarında çok şey yazıyor ama anlamıyorum ve parantez içinde ( kist?) diye bisey de yazıyor belki benim bebegimde de kist vardir bilmiyorum yarı ntam olarak gidip öğrenecem yarın perinatoloji uzmanı toplanıyor çünkü inşallah güzel haberler alırım