Hanımlar temmuzun başında kardeşimin düğünü var İzmir de . Ben ise İstanbul dayım. Kendi arabamızla değil otobüs le yolculuk yapmayı düşünüyorum uçağa binmekten de korkuyorum. Doktoruma 3 hafta sonra sorucam ama şuanlık bi düşük riskim vs. Yok görünüyor. Düğün zamanı da tam 3 ay 2 haftalık civarı oluyor bu haftalarda yolculuk 8 saat yapan varmı yada ne düşünüyorsunuz