Gulce5038 Zeysezer belli olmaz benm degerlerim de asagı yukarı böyleydı tek su an usg de anlasılıyo tek mi çift mi diye
Sermec27 Zeysezer normalde 214 olması gerekirken 341 olmuş cok normal ki benim de bir anda 210 ken 2 gün sonra 600 larda cıkmıştı ve tek gebelikti değeriniz gayet normal aralıkta üstelik bthcg ile ikiz anlaşılmaz 🥰
Deletedmom_5 Zeysezer canım normal yükselmiş iki katı kadar yani ultrasonda bakmadan ikiz olduğu anlasilmaz