Psikologanneeee önceden önlemini alman gerek başka bir posta yazdığımı direk kopyala yapıştır yapıyorum bu şekilde suyunu arttırabilirsin.
Suyun azlığı 3 şeye bağlı oluyormuş ya plesentadan yeteri kadar beslenemiyor
2.böbreklerinde bir sıkıntı olabilir
3.gelişim geriliği olabilir
Yada hiç bir sorunu olmayabilir başından sonuna su sınırda gider.
bende yaşadım canım burdaki arkadaslar sağolsun onlardan öğrendiklerimi ve doktorun önerilerini yaptım 3 haftada normale döndü.
Sabahları 4 havuç 2 sıkma portakal 1 elma suyu aç karnına içtim.
Her öğlen 3 tane havuç rendesi yapıp çiğden yedim.
Akşamlarıda 1 tane deveci armut.
Her gün en az 3 buçuk 4 litre su içmen gerek.
Çay içtim meyve suyu içtim onları sayma sadece su.
Ondan sonra düzelir allahın izniyle.
Birde kendini yorma benim doktorum ye iç yat sakın yorma kendini dedi o 3 haftayı olabildiğince hareketsiz geçirdim.