ATC kadın eşim asgeri ücretle çalışıyor, kiradayız diye zor durumda olduğunu belirtmiş, sizde burda kenarı bilmem ne kadar para koysaydınız bu durumda olmazdınız diye azarlayarak akıl veriyorsunuz. Koyabilecek durumda olsaydı koyardı heralde burda nasıl yapabilirim diye sormazdı. Hayat şartları malesef herkese aynı olmuyor.