Merhaba herkese. 7+5 günlük iken bebeğimin kalbini duymaya gittim duydum fakat lekelenmem vardı ya eski kan dedi Doktorum. Ertesi gün akşam bir kaşık ve karın ağrısıyla sarsıldım. Lavaboda bir parça düşürdüm kanamam başladı. Doktorum iğne ve progestan vermişti birgün kullanabildim. Bebeğim düşmüş 😔 Benim gibi olan var mı ilk bebeğim ilk düştüğüm oldu keşke böyle tecrübe edinmeseydim ama herşey Allahtan direk olarak uygulamayı sildim bebeğime dair birşey görmemek için ama meraktan yeni yükledim. Tekrar ne zaman hamile kaldınız bende pko vardı klomen ve çatlatma iğnesi ile hamile kalmıştım 😔