38+0 haftadayım bugün kontrolde kafa sınırda doğumda zorlayabilir dedi dr kilo 3600 bence 3900 ü bulur çatı muayenesi de oldum yani riskli değil ama zorlayabilir dedi bi nevi sezeryana hazırlıklı ol dedi yengem de de aynı durum varda kafa büyüklüğü sınırdaydı 2900 kilo ile 36+6 da rahatlıkla doğdu ama benimki öyle olmayacak gibi dr normal doğumu deneyelim olmazsa sezeryanla alırız dedi daha bi korkmaya başladım açıkçası ama normal doğumu denemeye değer mi ne dersiniz benzer durum yaşayan varmı 🥺