SemaIrem ilk doğumunuzmu bilmiyorum sizide korkutmak istemem ama benim sancılarım çok şiddetli açılmalarım geç oldu. Toplamda 24 saat sancı çektim ve anca 8cm açıldı dayanamayınca ve bebeğimin tansiyonu düşünce doktor kesi yapıp öyle doğurtmak zorunda kaldı. Açıkcası buraya hikayemi detaylı yazmayı hep hayal ettim ama 5 gün olmasına rağmen o günü dile getiremiyorum. İlk tecrübemdi bir sürü kitap okudum kurslara katıldım ama bu çok başka bişey insan kendini hazırlayamıyor diye düşünüyorum umarım sizi çok etkileyecek bir şey söylememişimdir. Herkesin doğumu da hamileliğide parmak izi gibi farklı be esşsiz kendinizi korkutmayın ve doğumda ebenizi mutlaka dinleyin malesef benim ebemin biri genç ve tecrübeaizdi diğeride daha öğrenciydi çok yanlış yönetildim. Daha sonra doktor geldi onun söylediklerini yapınca 10 dakika da geldi bebeğim.