Kandemirs Merhaba hanımlar 🙃 24+3 haftalık hamileyim doktorum gittiğim hastaneden ayrıldı sakarya da doktor önerisinde bulunacak var mı ?
Miniiikk2 Kandemirs Adatıp filiz dursun a gidebilirsin memnunum çok iyi ve konuşkan bir doktor güler yüzlü🥰
Rzgr_123 Kandemirs Canım bende Şenol şafaga gidiyorum hemde devlete gidiyorum Şenol şafak çok iyi ilgili bi doktod adatıpla da anlaşması var
Kandemirs Miniiikk2 teşekkürler doktorum beyhekime gecmiş ama orası hiç içime sinmedi hiç güzel yorum görmedim hastane hakkında adatıpı araştıracağım
BilgEbrar Optimistanne ben çok memnunum ilk kızımda da doktorum oydu ilgili güleryüzlü evet bilgilendiriyo
Kbr11 Medar hastanesi Ertan zan Yeşim darol muayene Sedat Umur adatıp Tuba düzcan iyi olarak duyduğum doktorlar