MiniMiniKus henüz doğum yapmadım ama orada yapacağım nasipse. Dr Burak özköse ye gidiyorum. Kendisi her doğumunu sosyal medya hesabından paylaşıyor ve gebeler hep çok mutlu. Çoğunlukla normal doğum yaptırıyor. Hastane güzel bir hastane zaten 1 kişi refakatçi alıyorlar. Doğum ücretini bilmiyorsanız eğer normal doğum 6000 tl, doğuma kendi doktorunuz gelsin isterseniz resmi tatil mesai saati sonrası için +1000 tl nakit daha istiyorlar. Normal doğum sancılarını azaltan epidural iterseniz +1000 tl de bunun için istiyorlar. Sezeryan 6500 tl. 😊 2021 fiyatları bu şekilde 😊