Kızlar merhaba bende doğum yaptım 4 gün oluyor sizlere doğum hikayemi anlatmak istiyorum 37+3 ken doğum yaptım bu kadar erken olmasının sebebi nst de çok sancımın çıkması ve idrarımda ve kanımda enfeksiyon vardı sürekli kasılmalar falan artık dayanamıyordum doktorum artık beklemez almalıyız dedi bir hafta boyunca hep nts ye girip çıktım doktorum ne kadar beklerse içerde o kadar iyi dedi ama her an suyumun gelmesini de bekliyoruz tabi 28 Mayıs cuma ya kadar bekleyebiliriz dedi ama 26 Mayıs da aldım bebeğimi sezeryan ile kucağıma 🥰 Kızlar ben doğumhaneye girerken bile anne olcağımın farkında değildim yani bana o anne hissi hiç gelmemişti hatta hamilelikte depresyona bile girmişliğim var boşvermişlik falan artık hayatım eskisi gibi olmayacak kaygısı amaaaa kucağıma aldığım an kızıma aşık oldum, o kadar güzel bir duygu ki anlatılmaz yaşanır gerçekten Allah isteyen herkese nasip etsin İnşallah 🥰 Evet gelelim ameliyata kızlar ben çok korkuyordum gerçekten ameliyathane kapısına gelince sedyeyle birlikte içimden Allah ım keşke içimdeki çocuğu çıkarmanın başka yolu olsa diyorum o derece 😂 neyse belimden iğne vurdular ben kendimi korkudan biraz kastım o yüzden hissettim biraz popoya vurulan iğne gibi sonda takarlarken de çıkarırken de asla canım acımadı hissetmiyorsunuz . Benim tek sorunum aşırı midem bulandı kendimden geçtim resmen bana ilaç verin iğne vurun yeter artık diyorum midem boş kusamıyorum da burası çok kötüydü ameliyattan hemen sonra sütüm gelmedi bugün 5. Günüm anca anca gelmeye başladı . Bebeğim küvözde sarılık başlangıcı ve benim idrar yolu enfeksiyonum yüzünden mama+Anne sütü olarak ilerliyoruz . Sağıp götürüyorum ve sabah akşam 10 da emzirmeye gidiyorum . Çarşamba günü çıkacak insallah teyzeleri dua edin minik prensesime . 51 cm 2780 gram olarak dünyaya geldi 🥰 3 saat sonra ayağa kalktım yürüdüm hiç zor değil merak etmeyin bol bol yürüyün ben 5 6 bardak filtre kahve içtim bu zamana kadar hiç baş ağrısı çekmedim şuan 5. Günüm ve evde tekim işlerimi yapıyorum duşumu alıyorum ameliyattan çıkınca hiç durmadım 10 dakika yatsam 5 dakika koridorda yürüdüm , depend sadece 2 tane kullandım o da hastanedeyken ped olsa yanımda onu kullanırdım damla damla kanamam oldu şuan da da yok bir günde bir iki damla iyi mi kötü mü bilmiyorum kanamam yok 🙂 bir tek kızımın yokluğu zorluyor beni gün içinde özlüyorum dualarınıza ihtiyacım var dua edin Hakkınızı da Helal edin uzun ve karışık oldu 🥰🥰❤️❤️