Aynı dert bende de var burada bekleyeyim kendi yaptıklarımı yazayım önce. Porçöz sıkıp bekletip süngerle ovup yıkıyordum camları sonra kuruluyordum ama hamilelikten sonra porçöz dokunur diye elime dahi almıyorum, cif sıkıp sünger ovup yıkayıp duruluyordum, en son kireç sökücü aldım onu sıktım süngerle ovup yıkadım ama ne yaparsan yap sularımız aşırı kireçli nasıl duysa artık banyodan sonra kurulamazsan hemen su lekeleri kalıyor e her banyodan sonra da kurulamakta insanı bıktırıyor valla şimdi ki aklım olsa cam değil de buzlu cam falan yaptırırım en azından kireç lekelerini daha az belli ediyor