Selam arkadaşlar 15 haftalık hamileyim doktorum imom vitamin yazdı bugün aldım ama ciddi sorunum var hiçbir hapı hiçbi şekilde yutamıyorum resmen boğazımdan inmiyor bunu da bir umut denemek için aldım ama sonuç gene hüsran usandım artık bunu içmenin bir çaresi yolu yokmu 😭🥺 benim gibi olan var mı aranızda