bbbusrra-1 GlgnOlgn bende gidicem doktorum bilakis iyi gelir dedi bir sıkıntı olmadığı süre girebiliyorsunuz
Sterre 3.trimesterde enfeksiyon kapılma riskinden dolayı izin vermiyorlar diye biliyorum. İlk doğumumda son trimesterde doktorum izin vermemişti.
GlgnOlgn Emsare yani bu sıcaklardada girmek istiyor insan çok kalabalık olmayan yerlerde girmeyi düşünüyorum
BlueButterfly GlgnOlgn bende antalyada yaşıyorum denize gitmeyi çok istiyorum ama çok bilen eşim gidemezsin diyor doktoruma sormadım ama ablam iki gebeligindede girmişti hem doğumu kolaylastiriyo biliyorum
Denizyildizii GlgnOlgn zaten yüzmek bizim için çok faydalı. Acaba mantar yada idrar yolu enfeksiyonu falanmı geçirdin
BlueButterfly GlgnOlgn bencede oyle ben çok seviyorum ama çok bilmis eşim sanki doktor zararlı olur çocuğa bisey olur zırt olur virt olur diye ne yazıkki istemiyor
fatosd84 GlgnOlgn düşük tehlikesi yoksa benim doktorum git demişti denize gir daha iyi demişti hızlı hareketlere dikkat edilmesi lazım
Emsare GlgnOlgn evet sakin yerlerde bir şey olmaz diye düşünüyorum benim doktorum girmen iyi olur demişti
Ebreva GlgnOlgn kaç haftalıksınız bilemiyorum ama ben 8/9 haftalıkken ilk hamileliğimde girmiştim doktorum izin verdi ama temiz bir yer tercih et demişti malum İstanbulda yaşıyorum 😂😂
Umudayolculuk36 GlgnOlgn canım bende 10haftalık hamileyim doktora sordum girebilirsn dedi bende muğla fethiyedeyim sorun olmadı çok şükür 🙏
Yasemin_35 GlgnOlgn 14.haftamdayım doktorum gebelik lekelerine önlem amaçlı iyi marka bir güneş koruyucuyla yazın, denizin tadını çıkar dedi.