Arkadaslar size bisey sormak istiyorum ben bundan 10 gun önce kizim balkonda oyun oynarken düştü bende bi telaşla kostüm popo üstüne düştüm o an kasiklarimda cok agri oldu ertesi gün doktoruma gittim popo üstüne düştüğüm ve karnıma sert bi darbe almadığım icin sorun yok bebek iyi dedi eve geldiğim günden beri kadınlarımdaki ağrı bir türlü geçmedi hala da ağrıyor saglik ocagi ebesi bu aylarda normal diyo ama sanki her an adet olacakmışım gibi oluyo sizde 25+4 günlük olan yada yakın olanlar icin soruyorum boyle ağrınız var mı 🙄simdi diyen olursa diye söylüyorum ben kizima hamile iken zor bi hamilelik olduğu icin bu agri kizim da 9 ay boyunca surekli vardi o yuzden suan normal mi bilmiyorum 🙄🙄