Doktorun dediği kesinlikle mühim çünkü kese çevreni, bebeğin durumu, düşük riskini vs herşeyini o biliyor o yüzden uçak önerisi bulunduysa uçakla gitmek daha sağlıklı. Ben sık sık kullaniyorum uçak ve neyse ki şuana kadar bir sorun yaşamadım 28 haftalığım.
Araba konusunda dikkatli giderseniz ve ara ara durup hareket edersen sorun olacağını düşünmüyorum ama riskin olmadığını varsayıyorum tabii ki. Haftan küçük olduğu için ödem vs sorunun olmaz araba ile de pek zorluk yasamazsin bence