Daha doğum şeklim belli değil çatı muayanesi olmadım. İlk gebeliğim. Ama ailemde çevremde kime söylesem kesinlikle sezeryan diyor. Ben hayirlisi bakalım doktor ne derse o olacak diyorum ama sen doktoru boşver sezeryan gününü al diyorlar neden herkes böyle yapıyor :(( korkuyrm doktor normal deneyelim dese bile cesaretim kalmayacak gibi :(