sweetbaby1 10 Temmuz doğumum. Her şeyini tamamladık. Ben de gereksiz şeyler almamaya özen gösterdim. Mesela bornoz almadım ama iki tane hediye geldi. 🙈 Bol bol zıbınlar ve tulumlar aldım. Kitap aldım. Biraz oyuncak aldım Yenidoğana uygun. Bolca müslin, kış ayları için 3lü takımlar aldım. Kendi bebekliğinden kalan pilim ve battaniyem vardı onları da yıkadım ütüledim kullanıcam. Allah yavrumu kullanırken görmeyi nasip eder inşallah. 🥰