YuvarlanamayanPandaa Mavi21 memnun kalanlarda var kalmayanlarda ben memnun kalmadım dr ilgi yok içeriye 2 hasta birden alınıyor bi düzene binmedi bu bölüm çok sinir bozucu diyer hiçbir bölüm 2 hasta almıyor mahremiyet ve sıra desen çok kötü o yüzden özele gittim