Cansusuem Sevgili anneler ıslak mendil ve bez stoklamayı düşünüyorum ilk etapta kaçlı ya da kaç adet almalıyım
Burcuckmk Cansusuem stok yapmayı düşünmüyorum 2 paket bez aldim 2 pakette 3 lü islak mendil aldim bitince memnun kalirsam eşim gidip alır
HavvaMerve Cansusuem Bence de sakın stok yapmayın belki bebeğinizin cildine alerji yapacak aldıklarınız elinde patlayacak 🤦🏻♀️
Dilekcnkn Cansusuem Islak mendil ben 3 tane aldım şimdilik tabi siz isterseniz 5-6 adette alabilirsiniz ama bez için stok yapmanızı önermem sonuçta hangi ayda kaç numara kullanacağı pek belli olmuyor ben 70 adet aldım 1 numara bitmeden 1 gün önce siparişte edebilirim yada çıkıp alabilirim sonuçta o yüzden bende bezi stok yapmayın derim ben
Asyaayaz1 Tabiki siz bilirsiniz ama bence fazla stok yapmayın belki bebeğinizin cildine iyi gelmeyebilir pişik sızma vs memnun kalmayabilirsiniz ben ilk gebeliğimde molfixden çok memnun kalmama rağmen şuan sadece denemelik 1 paket aldım 2+5 kg arası🌸
Portakalgeliyor Cansusuem Valla sleepy stokladım hem bez hem mendil olarak :) 1 num 4 paket 2 num 4 paket 3 num 4 paket olmak üzere 🙏🏻🙈😜
gulin-35 Cansusuem bez fazla stoklamaya gerek yok cunku bılmıyoruz zayıfmı olcaklar sısmanmı bır no ıkı no bırer paket aldım ıslak mendıl stokladım sadece
SemihaKurt Bende stok yapmayacağım. İlk olarak sleepy denemeyi düşünüyorum bez ve ıslak mendil olarak
BusraUras Cansusuem stok yapmayın bence. İlk aldığınız bez bebişinizi pişik yapabilir. Fazla stok yaparsanız bezler elinizde kalmış olur. Ben ıslak mendili de bezide sleepy natural aldım. Ama bez 2 paket aldım yeni doğan. Bebişime iyi gelirse devam edeceğim gelmezse rahatlıkla değiştiririm. Stokçuluk mantıklı değil bence.
esrvl Cansusuem bence stoklamayın. Pişik yapailir. Ben sleepy 1 paket alacağım iyi gelirse onunla devam ederim artık. Islak mendil düşünmüyorum. Bebek pamuğu kullanacağım.
alpaslaninannesi Cansusuem Ben bez stoğu yapmadım ilk etapta Bi paket yenidoğan aldım denemek amaçlı çünkü bazı bebeklerde bez problem oluyor. Ama ıslak mendili yaptım 14 paket aldım sleppy ve unıbaby marka ikiside güzel olduğu için ıslak mendil stoğu yaptım