Inciiio benimde 35 haftalık olduk hala dönmedi pıtırcık, 37 ye kadar dönebiliyor demişti doktor. 37 sonrasında zorlanıyorlarmış dönerken. Yürüyüş yapmak ve hareketlenince secde pozisyonuna gitmek vs dönüşlerini kolaylaştırıyor diye okudum forumda ama bilmiyorum gerçekten etkisi var mı yok mu 👼