Zeynep3576 canim sana bi tavsiyem gebelik istiyosan gebelere bakan doktora gitme 2bucuk senelik evliyim 3 kaybim oldu 1 dis gebelik 2 kimyasal dediler devletede gittim ozel hastaneye gebelere bakan doktorada gittim gebelere bakan ozel muaynaneyede gittim hic bir ilerleme kaydedemedim suanda riskli gebelik ve gebelik isteyen onun arastirmasini yapan bi doktora gidiyorum gittigim ilk ay catlatma ignesi yapti ve gebelik kayiplarimin sebebini arastirmak icin genetik test istedi ve sonuc kanim pihti attigi icin sonlaniyomus bu surecte cok yiprandim kimseninde yipranmasini istemem ne parani yedir ne yipran kuzum eger istersen gittigim doktoru tavsiye edebilirim 9 eylulun ogretim uyesi ve profosor doktor pisman olmazsin canim alsancakta yeri