Bernakul61 Merhaba 37+4 haftalık hamileyim. Bebeğim hala dönmemis sizde bu durumu yaşayıp daha sonra dönen varmı acaba. Yoksa sezeryan mı olunuyor
Gtekin Tatlım işte bende yeni 38 haftalık oldum ve bu zamana kadar dönmemişti dün kontrolde döndüğünü söyledi doktorum inşallah seninkide döner yani hiç belli olmuyor 🤔🤗🙏