Bucikizim benimde var ust bacak agrim baldir kisimda oturup kalkamıyordum. Kantron yagi surdum yumusadi biraz sonra doktor banada dolgiy krem verdi parolla beraber onun.cok faydasini goremedim ama at kestanesi jeli cok iyi geliyor benimde varisim var di onceden sanirim o yapiyor bndede