Pey
bizim de 30 hafta oldu ve pandemiye bağlıyorum tüm bunalmayı yorgunluğumu 😂 kimseyle görüşemedikçe insan gerçekten bunalıyor, yürüyüşe bile tek gitmek istemiyorum. Sonrasında ise bebekle nasıl çıkıcam evden diye kaygılanıyorum. Çözüm olarak dikkatimi baska yöne çevirdim ben dizi izliyorum kitap okuyorum bikaç haftadır. Bi ilgi alanı bulup vakit geçirmeye çalısın.