uzlet Omerhatice Ben o kadar erken odasına geçiremem ya geceleri nasıl rahat ediyorsunuz peki ben fazla tedirginim galiba 😊
uzlet Kizimablaoluyorr Evet o model de çok öneren oluyor aslında ama mobilya mı olsun öyle mi olsun kararsız kaldım bende Meltem smart da aslında çok hoşuma gitti ama karar veremiyorum 😊🙄 siparişin gelince memnun kalırsan kumaşından veya sallama esnasında ses çıkarıyor mu diye dönüş yaparsan sevinirim canım
Kizimablaoluyorr uzlet kargo yola cikti gelince yazarım 🥰 ben ilk kızımda mobilya aldım çok pişmanım tek bı korkuluk parçası bile kalmadı bı senede hepsi döküldü o yüzden bunda park beşige karar verdim
Omerhatice uzlet ben 3 hafta gece kapısında nöbet tuttum neredeyse kendimi kotu hissettim bide ayırdığım için alışmıştım.. ama aslında en iyisi hem anne baba için, hem çocuk için çocuk uykusunu daha verimli alabiliyor daha iyi oluyor ama tabi uyku düzeni önemli eğer uykumuzu düzene sokamasaydik değil 6 ay belki 2 senede ayiramazdik odalarımızi
mmk01 mervebolatkirac Merhaba! Bence 4 e kadar uygun değil ama kalitesi felan çok güzel işi bitsin foto atarım görürsünüz mağazadan değil gg babystore sayfasından aldım Meltem marka beşik zaten
mervebolatkirac mmk01 meltem marka mağazası yaşadığım şehir de var internette baktım ama mağazaya gidemedik daha gidebilirsek inşallah orada incelicem..
Redpepper Heyner 60*120 anne yanı beşik alacağım, oda yapmadım hemen odasını da ayırmayı düşünmüyorum o yüzden bu şekilde bir sene en az geçer. Siz oda yapmayı düşünüyor ve ayıracaksanız küçük sepet beşikler uygun olur bence
Ozlemust uzlet ben ahşap anne yanı olan 3 kademeli beşik aldım hem sabitlenşyor hem sallanıyor tekerlekli çok memnunum bebeğim 2 aylık şuan içinde reflü yatağında yatıyor 3 aydan sonra direk yatağına yatracam. Kullanışlı ve büyük kolaylık anne yanı olması
Nimet_Gamze34 Görümcemde sepet beşik vardı onu aldım onu kullanıcaz. Sıfır almadık. Odası da boş eşya almadık. Sadece şifonyer aldık. Allah nasip ederse 1 yaşına gelirken oda takımını alıcaz.
uzlet Nimet_Gamze34 Bende öyle düşünüyorum ama bence 1 yaş da erken odaya geçirmek için o yüzden 3 yaşa kadar kullanabileceğim bi beşik istiyorum
BsraAktr Kiwi zoody aldım ve çok beğendim👍 Katlanır olması, tekerlekleri sayesinde istediğin yere taşınması, iki kademeli yatma yeri olması, sallanması ve sabitlenmesi👍
BsraAktr uzlet kesinlikle ufak değil ama ben hiç bir şekilde bu anne yanı beşiklerin 3 yaş için uygun olduğunu düşünmüyorum tabi şahsi fikrim, zoody asla ufak değil ama sleeper modeli ufak
BsraAktr uzlet bu arada resimlerini de göndereyim fikir olsun 🙏 https://resmim.net/w3odpw/ https://resmim.net/w4oe1a/
canserko uzlet 3 yaşa kadar aynı odada kaldıktan sonra ayırmak onu da sizi de cok üzebilir bilginiz olsun. Genel kabul 6 ay- 1 yıl