Hatice1803 ama o kordon dolanana evde yaptiginda bisey olmadi diye, kimseye biseh olmayacak da degil, dimi? Ayni mantik… bu durumda aklin yolunu secmek lazim hastane imkanlari evde olmadigina gore.. ve bir haber vardi birkac ay once hastaneye giderken arabada doguran bir kadin, arabada dogurdu bisey olmadi ozaman hepimiz araba da doguralim.. ayrica Demek ki riskli durumlar olusabiliyor. Benim merak etttigim bu riski nasil goze alabildiginiz? Sizin Hayatiniz ve bebeginizin hayati bu kadar ucuz mu? Ben en ufak bir ekipman eksigi olan hastanede bile dogum yapmak istemezken, siz nasil goze alabiliyorsunuz cok merak ediyorum.