Canlarım benim annem çok küçükken vefat etti. 11 yaşımdan bu yaşıma kadar iki abim ve babama ben baktım. Abilerim ve babam evlenmediler. Sonra evlendim şehir dışına gittim. Ben olmayınca malum temizlik yemek çok zor oluyor çünkü çalışıyorlar. Bir haftalığına babamlara geldim ve evde çok fazla temizlik işi vardı. Sobalı olduğu için her yer toz kir pas içinde. 8 haftalık da hamileyim. Kendimce temizlik yapmaya çalışıyorum ama çok zor oluyor bir yandam korkuyorum bir şey olur mu diye. Gebeliğim sorunsuz ilerliyor çok şükür. Çok ağır olmamakla beraber yavaş yavaş temizlik yapsam sorun olur mu? Ben olmasam yapacak kimseleri de yok. İki taraftan da rahatsızlık hissediyorum. Biraz tavsiye lütfen. 🍏