Minemine canım ben de yaşadım onu bahsettiğin haftalarda. Yemek yesem, oturduğum yerden kalksam, azıcık hareket etsem başlıyordu çarpmaya. Ama çok normal bir durummuş. Bebeği beslemek için vücuttaki damar sayısı ve kan oranı arttığı için kalp alışma sürecinde böyle çarpıntı oluyor. Ama ileriki haftalarda geçiyor.