Kızlar kafama bisey takıldı şimdi hem hamileyim hemde 19 aylık kızım var illaki ağlıyor kucağına al diye bazen bende hamile olduğumu unutup ani ataklar kalkmalar oluyor sonra da öbür bebisime bişey olursa diye korkuyorum annemler elinden tut kızın ağır diyorlar bu seferde kızıma yetmediğimi düşünüyorum 🤨 değişik duygular içindeyim kucağıma alınca bisey olmaz demi okadar ağırlaşmadım 14+0 haftadayim