Aslında biraz sıkıntılı bir doğum oldu bilgi amaçlı yazıyorum sizlere hanımlar ben 34+4de normal hastane kontrolüne gittiğim de gebelik zehirlenmesi bebekde gerileme ve bende yüksek tansiyon çıktı beni acil Ankara Zübeyde hanım doğum Hastanesi’ne sevk ettiler bir gece serumlarla tansiyonu ve çocuğun gelisimi için ilaç takviyesi aldim ertesi gün bendeki yüksek tansiyon gözüme ve beynime pıhtı attığı için acil sezeryanla çocuğu aldılar bebegim 1420 kilo doğdu 25 gün yoğun bakımda yatti bende 1 hafta yattım yoğun bakımda Ankara’da kalacak yeri olmayanlar için söylüyorum Şevkat evleri varmış oralarda kalabilirsiniz 🤗 25 günün sonunda bebek 1850 olunca çıktık çok şükür ikimizde gayet iyiyiz ❤️